Partire

Oggi mi sono alzato col piede giusto
Un quò me so tirà su dal letocol pié giusto

Un anno fa anche, ma me lo sono tenuto per me.
Anca un ano fa, ma me o so teniù par mi.

Ho pensato di organizzare una colletta a mio beneficio.
Go pensà,quasi quasi ghe domando quatro schei a sti ochi dea Lissta

Non né ho assoluto bisogno e vorrei che tutti lo sapessero.
No meservaria schei, ma se me i dasì no i buto certo via, giusto parchè così lo savè anca v'altri.

La via per l'Australia é lunga, ma credo di potercela fare.
Se me mandè a quel paese podaria anca farcela ma se me mandè in mona lo preferisco.

Se apprezzate la mia iniziativa, fatemi un vaglia a casa sono sull' elenco.
Se so riusio a ciularve, mandeme un vaglia a casa basta legere l'elenco del teefono

Intestatario
Mi sò: Luciano Lupattelli

Un abbraccio.
Grasie.

Lupa

PS: Gionata mi me sò sempre fato i cassi mii, ma stà volta te gàproprio pisà fora dal boccae, và in mona!

Commenti

Anonimo ha detto…
imparato molto

Post popolari in questo blog

Col de La Puina